BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 24, 2011

Heyyy ! Memang nak cari nahas koowt dea nie....

nak haqem ang nie wei...
heyyy !
da la x sedaq diri. ....
nak mampos dea neiy kowt....
heyyy !
mirror your face first la...
jngan bagy aku FUCK at ang...!!!
da pikiaq diri bagus kowt...
baru darjah 5 dah pikiaq besaq kowt...
heyyy !!!
da la belen nak mampos
eh3....
da la kata aku nie balak sekeliling pinggang !!!
bukan dea erk ???
da ingat diri 2 lawa kowt....
HEyyy !
dasar budak x sedaq diri....
nasseb baek aku x kolah 2 dah...
kalu x naas dea nan aku...
muka bengkak nan aku...
heyyyy !!!!
da aa' bajet cun nak mampos....!!!
ingat dah lawa kowt....
nak haqem tol aih mnah babi niey...
dasar pompuan garik !!!

niey aa' pompuan garik nieyyhhh...
memang dea nak mmpos nan aku...
prangai cam puki nak haqemm....
da la edit gmbaq cam puki g....
ingat da elok kowt....
heyyyyy !!!1
bodoh punya pompuan...
AUNI AFIQAH BABI !!!!!!